IT Kerekasztal 2012

2012. december 4-én, nyolcadik alkalommal rendeztük meg szokásos év végi informatikai kerekasztalunkat, ahol összefoglaltuk a 2012-es év jelentős projektjeit, IT eseményeit, valamint beszámoltunk a folyamatban lévő és a 2013-ban várható változásokról, fejlesztésekről.

Nem tértünk el attól a hagyományunktól sem, hogy az egyes rendszereket, szolgáltatásokat vendégelőadók – a Porsche Hungaria Kft értékesítési és vevőszolgálati divízióinak munkatársai – ismertették. Ez lehetővé teszi, hogy a változásokat, újdonságokat a munkakörnyezetben, a mindennapi folyamatokba illesztett módon mutassuk be, felismerve azok hétköznapi hasznosságát, felhasználhatóságát.

Az internetes fejlesztések, az elektronikus alapokon nyugvó marketingakciók, a CRM folyamatok rendszerbe illesztése, standardizálása mind az ügyfélkiszolgálás, ügyfélszerzés és -megtartás eszköztárát bővítik, amelyekről Bujáki Zsolt tartott gyakorlati példákkal színesített prezentációt.

Szabó Zoltán az elsőként az Audi márkánál megjelenő digitális szervizfüzet bevezetéséről tartott tájékoztatót, míg Papp László a GTO újabb mérföldkövével kapcsolatos információkról számolt be. A CROSS rendszerhez illeszthető vonalkód olvasóról korábbi rendezvényeinken hallhattak a résztvevők, a mostani alkalommal pedig már működés közben mutatta be Földi Edina.

A gyári rendszerekkel kapcsolatos újdonságokat Homor Dániel osztotta meg a résztvevőkkel.

Beszámoltunk a szokásos IT elégedettségmérés eredményeiről is.

A résztvevők visszajelzései alapján sikerült ismét hasznosan, információgazdagon eltöltenünk a napot.

A konferencián elhangzott bemutatók írásos anyagát az alábbi linkeken megtalálják az érdeklődők.

Audi digitalis szervizfüzet
Gyári rendszerek
Bevezető
CROSS
CRM
Internet_1.rész
Internet_2.rész
Internet_3.rész
GTO
Elegedettseg_2012

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
IT Kerekasztal 2012, 10.0 out of 10 based on 1 rating
Kategória: PIM 2013 február | A közvetlen link.