Új designt kaptak a SEAT márka- és kereskedőioldalak

Megújult a SEAT márkaoldal. Előtérbe helyeztük az átláthatóságot, a kezelhetőséget valamint az olvashatóságot.
Azonban nem csak a külső megjelenésen történt változás. Fontos szempont volt az oldal keresőbaráttá tétele, ugyanis a keresőmotorok nagyfokú kiszolgálása újabb látogatókat csábít a honlapra.
Ugyancsak nemrégiben bevezetett újdonság, hogy egy új tesztvezetés regisztrációs felületet alakítottunk ki, mely a könnyed, gyors kitöltést biztosítja az ügyfeleknek. A regisztrációs felületet a mobiltelefonokra is optimalizáltuk, így is elősegítve azt, hogy minél szélesebb körben elérhető legyen.

A SEAT új arculatával a logó is lecserélődött. Az új logóból kikerül a köztes vonal ezzel is letisztultabbá és elegánsabbá téve azt.

Különlegesség, hogy a design váltás a kereskedői oldalakon a márkaoldallal együtt következett be, ez ugyanis rendszerint néhány héttel később szokott bekövetkezni.
A SEAT új márkaoldala egyesíti az eleganciát a hatékonysággal. Győződjön meg minderről személyesen itt!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Kategória: PIM 2012 november | A közvetlen link.