Az idei év egyik legnagyobb szabású projektje volt a Volkswagen Golf találkozó, mind a Volkswagen márka, mind a Porsche Hungaria IT divíziója számára. Az esemény fő produkciója, az új Volkswagen Golf VII bemutatása mellett, a lelkes Golf tulajdonosok kiállítóként történő szerepeltetése volt.
A kampány abból a szempontból is kiemelt figyelmet érdemel, hogy szinte a teljes kommunikáció online eszközökkel történt.
A rendezvény informatikai háttere a következő főbb elemekből épült fel:
- a www.golftalalkozo.hu weboldal, kiemelt regisztrációs felületekkel kiállítóknak és látogatóknak. Itt is törekedtünk a multiplatformos megjeleníthetőségre, ezért a mobil eszközökhöz külön oldalt készítettünk, már csak azért is, mert az oldal címe több felületen QR kódként is megjelent.
- ugyancsak nagyon fontos rész volt a kiállítói önkarbantartó rész, ahol a regisztráció után is tudták a Golf tulajdonosok módosítani a profiljukat. Erre a zsűrizés első köre után a kimaradóknak külön fel is hívtuk a figyelmét, amivel sokan éltek is. Így egy jobb képpel, leírással sikerült a második körben bejutniuk akár a Paddock-ra is.
- komplex edm kommunikáció kiállítóknak, amelyben több hullámban értesítettük a résztvevőket a tudnivalókról, vagy a zsűri döntéséről, illetve ők saját maguk a levelekben elhelyezett aktív linkekkel tudták jelezni, hogy részt vesznek-e a rendezvényen, a Hungaroring versenypályára fel kívánnak-e hajtani, stb.
- több mint 30000 a kereskedések által beküldött email címre küldtünk értesítést a rendezvényről
- vonalkódos belépő, amellyel a gyors kiállítói beléptetést, illetve az egyik látogatói nyereményjátékot tudtuk elősegíteni (ahol iPad-et lehetett nyerni). Ez jóval korszerűbbnek bizonyult, más konkurenseknél tapasztalt papír fecnis, „írja rá a nevét, ha nyerni szeretne” megoldásnál.
- a 10 tagú zsűri munkáját egy egyszerűen kezelhető felülettel segítettük, amellyel a vártnál rövidebb idő alatt jó hangulatban tudták elvégezni a gépkocsik osztályozását.
- Látogatói és kiállítói beléptető rendszer, ahol a problémás eseteket tudtuk kezelni (otthon hagyta a belépőt, hibásan regisztrált, stb…)
A kampány sikerességét mutatja, hogy végül majdnem 1000 regisztrált kiállítói autót jegyezhettünk fel, amelyekből 500 szerencsés tudott feljutni a paddock és depo területre.
A látogatók közül 3000 regisztráló jelezte részvételét előzetesen a rendezvényen.
A jelenlévők közül az első 5000 vendég tombolát kapott és ezzel esélyt arra, hogy hazavigyen egy Volkswagen Golf I-es modellt.
Érdemes elolvasni a Találkozóról szóló másik, kicsit regényesebb cikket is.
Golf találkozó,