Az új márkaoldal mind formailag, mind pedig szerkezeti felépítésben is eltér korábbi, 2008-ban bevezetett elődjétől. Nagyobb szerepet kapott a felhasználóbarát kezelőfelület, az átláthatóság és a termékek teljes körű megismertetése.
Számos újítás segíti a látogatói elégedettség és élmény fokozását. Ezek egyike a jobb áttekinthetőséget biztosító, gyorslinkeket tartalmazó navigációs menü, melyet már az új Volkswagen márkaoldalon is megtalálhatunk. Elmondható, hogy a hangsúly a képes látványosabb tartalmak felé tolódott el, kicsit háttérbe szorítva a szöveges tartalmakat. Ez a fogyasztói szokások erőteljes megváltozásával magyarázható, mivel a weboldal látogatók elsősorban az izgalmas tartalmakat, látványos videókat, képeket keresik. Nagyon jól példázza ezt a Volkswagen gyár által készített Amarok Country microsite is.
A márkaoldal a Porsche Austria által fejlesztett dinamikus, online tartalomkezelő-rendszer köré épült, a lokalizálást a Volkswagen Haszonjárművek kollégái és az IT munkatársai közösen végezték, külső ügynökség igénybe vétele nélkül.
Ma már megkerülhetetlen igény, hogy a sokféle böngészőben mindenütt egyformán jelenjen meg a tartalom, beleértve az okostelefonokat és a tableteket is. Éppen ezért mindenütt igyekeztünk kerülni a flash használatát, amelyeknek megjelenítése pont a mobil eszközökön nem oldható meg tökéletesen.
Kiemelten fontos újítás, hogy az eddiginél sokkal erőteljesebben jelennek meg a modellekhez tartozó naprakész információk (árak, színek és kárpitok, széria felszereltségek), köszönhetően a CARLOS rendszerrel felépítet adatkapcsolatnak.
A kereskedéseket érintő fontos információ, hogy a kereskedői aloldalak tesztelése mind Volkswagen, mind Volkswagen Haszonjárművek esetében éppen most zajlik, így várhatóan néhány héten belül már ott is az új felület köszönti majd a látogatókat.
Ismerjék meg az új weboldalt itt.
Az új Volkswagen Haszonjárművek honlap,